Kongres for Medicinsk Studenterforskning 2016

Kongres For Medicinsk Studenterforskning 2016 – TILMELDING ÅBENT INDTIL 15. DECEMBER!!

.Kongres for Medicinsk Studenterforskning 2016 – kom og præsentér din forskning!

Det er med stor glæde at Selskab for Medicinsk Studenterforskning (SMS) ved Aarhus Universitet inviterer til Kongres for Medicinsk Studenterforskning 2016 – KMS2016 for 8. år i træk.

Kongressen afholdes i år på Hotel Sinatur Storebælt, Nyborg, fra 17.- 20. marts 2016.

Arrangementet er hovedsageligt henvendt til nuværende og forhenværende studenterforskere ved alle landets sundhedsvidenskabelige fakulteter. Ved kongressen præsenterer studenterforskerne deres projekt for de andre deltagere, enten i form af en poster eller et kort foredrag. Programmet vil desuden være spækket med spændende indlæg omkring forskning og formidling. De bedste præsentation kåres ved gallamiddag lørdag aften.

Arrangementet inkluderer bl.a.:

– Bustransport tur/retur fra København, Odense og Århus

– Tre overnatninger inkl. fuld forplejning

– Et spændende og bredt videnskabeligt program

– Stor festmiddag og efterfølgende festivitas

– Præmier til de bedste præsentationer

Tilmelding ved indsendelse af abstract er åbent indtil d. 15. December, på www.studenterforskning.dk. Deltagergebyr 3000 kr.

Alle deltagere, som har indsendt et abstract, kommer til at præsentere deres forskning.

Yderligere information om kongressen findes på www.studenterforskning.dk.

Hold øje med hjemmesiden for opdaterede informationer.

Vi glæder os til at se dig!

Mange forskningshilsner

Selskab for Medicinsk Studenterforskning